29. 4. 2013

Comparatives and Superlatives.


17.4.2013

Class
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab
Výuková hodina v Art Gallery
učitel:
Alaistair Twine
studenti: Oykum, Giorgi, Furkan,Tolgahan, Alastair, Omer, Felipe, Joel, Mussa, Howard, Felipe a Stephi (Evropa, Turecko)

Tato hodina mě velmi překvapila, byla to má první s učitelem mužem J. Bohužel jsem byla mimo svůj domov a zapomněla jsem si podklady k ní na jiném počítači. Na začátku jsem měla problémy se zvukem, neslyšela jsem, co se na hodině povídá. Napsala jsem to Alaistairovi a on mi překvapivě odpověděl, že jestli mám problémy, ať si dojdu do Welcome area a vyřeším si to J. Tento přístup mě poněkud překvapil, byla jsem zvyklá na pečující učitelky, které se o nás starají. Nicméně jsem se zasmála, přerovnala si přístup mužů a žen ke světu a srovnala se s tím. Bylo to velmi zvláštní, ale určitě ve svých žácích vypěstuje mnohem více samostatnosti. Problém jsem si vyřešila a přidala jsem se k soukromé konverzaci s Joelem.
Naším úkolem bylo:  „
Comparatives and Superlatives. How shall we travel? By car or by train? In pairs discuss which is better. Try to give reasons for your answers.“
S Joelem jsme se shodli na tom, že máme rádi cesty vlakem, protože můžeme odpočívat nebo se věnovat čemukoliv jinému, jako je například čtení. Na tuto konverzaci jsme dostali přesně dvě minuty, potom nás jednotlivě Alaistair vyvolával a ptal se na odpovědi. Bylo to rychlé, stručné, produktivní.
Dále jsme dostali Note card s vysvětlením:
„The comparative form. We use ‘er’ for short words (one syllable) fast – faster,  cheap – cheaper. For words ending in ‘y’ we take off the ‘y’ and replace it with ‘ier’ friendly – friendlier, easy – easier. For longer words (two syllable or more) we add ‘more’ before the adjective – more expensive, more interesting.“
Jedna z dalších otázek byla:
„In pairs discuss which is the better and why:
Walking or driving? Living in a city or living in the countryside? Watching a film at home or at the cinema? CDs or downloads? Eating at a restaurant or at home?“
Pracovala jsem tentokrát s Felipem a moje odpovědi byly trochu rozdílné od jeho. Ráda chodím, protože je to zdravé a mohu aktivně odpočívat, mám ráda život na okraji města, protože je v přírodě. Raději se dívám na filmy doma a raději jím v restauraci, protože miluju speciality a ty neumím uvařit
J


Hodina byla velmi zajímavá a naučila jsem se hodně nového.          Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat