22. 4. 2013

Open Mic – Na velké scéně

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Poetry garden - Amphitheather

Učitel: Izabelkophee Resident (USA)

Studenti: Fatima,Maria, Arsu Spot (Česká republika, Brazílie)

 
Tak na tuto hodinu jsem šla opravdu jen ze zvědavosti a těšila jsem se, že budu sedět někde v koutku a poslouchat vystoupení ostatních. K mé hrůže jsem byla na hodině sama, takže jsem si s Izzy povídala o tom, co právě čtu a snažila se jí vysvětlit něco o J.Sheridan le Fanu a jeho tvorbě. Naštěstí přišla i Fatima, takže jsem se uklidnila, že nebudu celou dobu mluvit já. Izzy si pro nás připravila báseň Injust od E.E.Cummingse, kterou nám přečetla a snažili jsme se pak část neznámých slovíček vysvětlit. Například:

In just – not fair

Luscious – delicious, dekadent

Mud – bláto

Lame – polámaný, zničený

 

Fatima si připravila báseň, kterou nám přečetla. Já jsem si původně taky připravila báseň, ale pak jsem se pokusila přeložit vtip o zajíčkovi, který si kupoval mrkvovou zmrzlinu. Na tomto vtipu totiž vysvětluji pojem nabídka a poptávka.

Demand – poptávka

Supply – nabídka

V závěru hodiny se mezi námi ocitla Arsu, která ovšem nekomunikovala, jen si pak s námi zatančila. Vůbec jsem netušila, co dokážu.

 

                                                                                          Marie

 

in Just

By e.e. cummings

~~~~~~~~~~~


in Just-

spring          when the world is mud-

luscious the little

lame balloonman

 

whistles          far          and wee

 

and eddieandbill come

running from marbles and

piracies and it’s

spring

 

when the world is puddle-wonderful

the queer

old balloonman whistles

far          and          wee

and bettyandisbel come dancing

from hop-scotch and jump-rope and

it’s

spring

and

         the

                  goat-footed

balloonMan          whistles

far

and

wee

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat