27. 2. 2013

Fiktivní konverzace v kině


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační hodina v prostředí movie theater
učitel: Prof. Epax ze Spojených Států Amerických
studenti: Sergey, Kazi, Vedat (Evropa, Amerika)



Hodina začala netradičně před jedním z virtuálních kin. Každý z nás si vybral, kým chce být. Kazi byl prodavačem, Sergey prodavačem u stánků s občerstvením, Vedat technikem a já návštěvníkem, neboli hostem. Naše konverzace se skládala s typických konverzačních frází:


„May I help you?“ zeptal se pokladník.
„Yes, I would like to buy a ticket for this evening“ odpověděla jsem.
„How many tickets do you want?“
„Only one“, řekla jsem.                        
„How much is it?“ zeptala jsem se.
„Ten dollars“ odpověděl pokladník.

Obdobným způsobem jsem zakoupila také Coca-colu a popcorn, než jsem si šla sednout na místo v kině. Na plátně nám pak naše lektorka pustila trailer k jednomu filmu:http://www.youtube.com/watch?v=lsTEFZXJy28

Jak jsme z několika minutové ukázky mohli vidět, film pojednává o plyšovém medvědovi, který na přání malého chlapce obživne. Medvěd se však stává trochu útočným a již z něj není ten roztomilý malý plyšový medvídek.

Pak jsme mohli sledovat další odkaz od jednoho z přítomných studentů a ten nás zval na film Hobbit, který jsem však doposud neviděla, což byla škoda, jak naznala naše lektorka ePax.

Hodina byla přínosná a fráze jako „May I help you? nebo What would you like?“ Stojí za to si procvičit,  i když už je znáte.  
 



Vendy

Žádné komentáře:

Okomentovat