5. 3. 2013

Zpravodajství z televizního studia




Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí BNT – TV studio

Učitel: Finn Kranfel

Studenti: Anatoly, Efra, Andrew, Trang (Evropa, Asie)

 

 

 Chceš-li naučit někoho plavat, hoď ho do vody. Má první návštěva English City se snad  nedá jinak nazvat. Celá roztřesená jsem se objevila přímo v televizním studiu, kde jsme  se všichni, pod vedením velmi příjemné lektorky Finn, proměnili v online TV show. Hned napoprvé jsem získala pozici speciálního hosta pořadu, který odpovídal na otázky ke své zemi.  Anatoly pokládal otázky typu:

Can you introduce your country?
Which place in your country do you recomend to visit?

What do you think about knowledge of English in your country? Can Czech speak English?

Překvapilo mne, že náš hostitel Českou republiku i Prahu zná. Ostatní to měli těžší, protože přinášeli aktuální zpravodajství z různých oblastí. Velmi mě zaujalo  téma obchodu  a financí, v němž se mluvilo o krizi v eurozoně. Termín Keep money

Náš hostitel za všechny vyjádřil v této oblasti optimismus. Mé počáteční roztřesení opadlo a celou TV show jsem si užila. Byla to podnětná hodinka  v kruhu příjemných lidí.

 

 

 

                                                                                                         Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat