20. 3. 2013

Jak změnit svůj vzhled


 


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  New Your Spa

Učitel: CocoKnowledge Resident

Studenti: Veronika,Mikail,  Maria (Evropa)

 

Tak tato věta trápí snad každou ženu, protože žádná není se sebou úplně spokojená. I ve skutečném životě rády experimentujeme, ale nejde to tak snadno a rychle jako to můžeme udělat se svým Avatarem. S Veronikou jsem  nejprve vyzkoušela změnu  svých  tělesných  proporcí. S  těmi dosavadními jsem byla spokojená, a tak jsem si vylepšila jen rty. Pak jsme si vyzkoušeli změnu vlasů, opět jsem zůstala konzervativní, a tak jsme postupně prošli změnu očí a makeapu. Na ten si už s námi Mikail netroufl. Teď už vím, že svůj tělesný vzhled můžu kdykoliv změnit v prostředí  New Your Spa. Pak jsme se teleportovali do obchodu a zde jsme se zaměřili na svůj outfit. Je to velmi jednoduché. Vybereš si, označíš, uděláš kopii a v inventáři – recent – si v kopii najdeš, co konkrétně chceš, třeba pásek a pravým kliknutím se dostaneš na položku wear a je to.

Zde jsou originální pokyny:

  • When you see what you would like to look like - right click the picture and select 'BUY" from the menu.  Click OK.
  • Now open your inventory.  You can do this by pressing the button that looks like a suitcase on the RIGHT side of your screen - by pressing CTRL and i --- or by pressing CMD i on a Mac.
  • A grey menu will appear.  At the top you will see a white box that says "Filter Inventory".  Directly below that you will see a green tab which says "My Inventory" and one to the RIGHT of it that says "Recent".
  • Click Recent.
  • This option shows all the items you have received since you have logged in.  It will have a folder of items you just purchased.
  • Open the folder by left clicking it.
  • Look through the item names until you find an item with the word SKIN in it.
  • When you find the item double click it - OR - right click and select 'wear'.
  • Now find the item with the word SHAPE in it.
  • Wear this the same way.

 

Jen mi chvíli trvalo,  než jsem se do toho dostala. Změnila jsem triko a boty. Musím CoCo pochválit, že mne to naučila dobře, protože se mi podařilo nedopatřením jednu botu odstranit, a tak jsem se sama vypravila do obchodu a boty jsme si obstarala.

Těším se, až začne skutečné jaro a já zatoužím po další změně. Už vím, jak na to.

 

                                                                                                   Marie

 

Žádné komentáře:

Okomentovat