20. 3. 2013

The trouble with Donatella



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Arts – Student Area

Učitel: Donatella Benoir

Studenti: Sukhrob, Addar, Drockman, Vedat, Rogerio, Fernando, Tatina, Maria (Evropa, Asie, Amerika)

 

 

Na další hodinu s Donatellou jsem  vstupovala s velkou obavou, co se bude dít, protože v anotaci této události bylo The trouble with Donatella. Na hodině se nás sešlo hodně a čekali jsme asi pět minut než Donatella kvůli technickým problémů dorazila. Někteří účastníci se začali ptát: What´s happened with you Donatella? Have you any trouble? A s těmito větami naše konverzace skončila, protože nám Donatella oznámila, že má pro nás připravené hrací stoly a já již „podruhé“  v tento den hrála Člověče nezlob se. Bohužel hra se nám často zasekávala. Potíže měl nejprve Drockman, který nevěděl,  co má  dělat, co má zmáčknout, což mu byla nucena Donatella ve španělštině vysvětlit a pak i já a musela jsem přerušovat hru. Nakonec jsem to v závěru hodiny úplně vzdala, protože tam všichni prozpěvovali někdo španělsky někdo anglicky, pouštěli hudbu a nakonec všichni zpívali Hey Macarena. Byla jsem už příliš unavena, protože jsem opět celou hodinu mlčela. Jen jsem se písemně zmohla na komentář – Be lucky in game  means  be unlucky in love, což nevím jestli ostatní pochopili.

Z hodiny jsem si odnesla jen slovíčko: dices – kostky a také dojímavé setkání jednoho z účastníků Sukhroba se svou sestrou Fatimou  na stejné hodině a jeho nešťastné prožívání, když se mu podařilo jeho sestru ve hře vyhodit – míněno samozřejmě figurku.

 Člověče nezlob se už hrát opravdu nechci, tak snad jsem si to vyčerpala.

 

                                                                                                        Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat