20. 3. 2013

Jé, já umím létat



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí University – Main Lecture  Hall

Učitel: CoCoKnowledge Resident

Studenti: Addar, Mikhail, Maria (Evropa, Afrika)

 

Hodina s názvem Welcome to English City orientation mne lákala, ale jestli jsme očekávala, že mne čeká procházka po English City, hluboce jsem se mýlila. Znejistilo mne prostředí auly, ale brzy jsem pochopila, proč potřebujeme tak velký prostor. CoCo nás postupně provedla všemi možnými pohyby, naučila jsem se běhat – tlačítko run v move menu a k tomu držíte šipku, skákat – vedle  pohybových šipek jsou dvě užší – takže podržíte šipku nahoru a pokud k tomu ještě stisknete šipku pohybu dopředu, tak uděláte velký skok. Velkou zábavu jsme si užili s létáním – tlačítko flying v move menu. CoCo nám k tomu ještě přidala balon a tak jsme řádili jako malé děti. Musím říci, že se mnou měli oba pánové trpělivost, protože než mi tradičně došlo, jak to mám udělat, tak mi to museli znovu vysvětlovat. Jednou jsem zabodovala i já, když jsem Mikhailovi, který se v English City pohybuje jako já teprve krátce, vysvětlovala, jak se může vidět. Tím jsem své úspěchy vyčerpala a pak jsem již pokračovala ve své tendenci nechat si vše důkladně vysvětlit, ideálně dvakrát. Opakování je zkrátka  matka moudrosti.

Naučili jsme si posílat notecard. To považuji za hodně důležité, proto přikládám originální pokyny:   
 
Sometimes in class you will need to make a notecard and give it to others.

GIVE THIS NOTECARD TO EVERYONE:

Open your inventory. You can open your inventory by pressing CTRL and I  or Command I on a Mac -- or by pressing the button on the right side of your screen that looks like a suitcase.  Find the folder named Notecards.  Locate the notecard named Welcome to English City.

Fill out all the information about yourself.  Press Save.  Right click on the notecard named Welcome to English City in your Notecard folder and select Rename.

Rename the notecard to your name.

To share the notecard that has your name:  right click and select Share. Press the button that says Near Me.

Hold the ctrl button as you click each name until it is green.  When all names are green press the Select button.  Then press Ok.

You have shared your notecard with everyone!  Yay!

 

Poslední část byla věnována teleportu a velmi jednoduchý způsob, jak se dostat  na určitě místo je teleport pomocí orientační tabule – stačí kliknout na místo v tabuli a použít teleport a jste tam.  Doporučuji,  přijďte si někdy vyzkoušet, co ještě neumíte.

 

                                                                                                              Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat