20. 3. 2013

Sunday in English City



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Arts – Student Area

Učitel: Donatella Benoir

Studenti: Bibi, Fatih, Melik, Keita, Martin, Vedat, Ahmed, Ibrahim, Maria (Evropa, Asie, Amerika)

 

V anotaci této hodiny bylo uvedeno:  games and conversation. Hlavně her jsem si užila dostatečně. Donatella nám oznámila, že budeme hrát Bingo. Velký problém nastal při přihlášení do hry, protože většina účastníků absolutně nerozuměla pokynům, co dělat, jak získat hrací kartu. Donatella se také na dlouhou dobu odmlčela, což některé úplně odradilo od hry. Kartu se mi podařilo získat, takže jsem se snažila hrát  Bingo,dokonce jsem první a zároveň poslední hru vyhrála,  ale mnozí účastníci , předpokládám z Turecka, byli velmi otrávení, že tomu nerozumí , že se nudí a chtějí něco dělat. Donatella s nimi přešla k hracím stolům, takže jsme nakonec u Binga zůstali dva, vzdali jsme to a šli ke stolům. Hráli jsme obdobu Člověče nezlob se, nevím, jak se to v angličtině jmenuje. Za celou hru jsem neměla možnost žádné konverzace, protože jsem poslouchala poměrně hlučný rozhovor účastníků druhého  hracího stolu  s Donatellou, který se týkal postupu jejich figurek  ve hře. My ostatní jsme měli smůlu. Jediné, co mne na začátku pobavilo, byl vzkaz z English City, že dnešní den bylo, na počest St.Patrick´s day, vypuštěno 5 zelených hadů, které když odchytám získám nějaké prémiové body. Myslím, že se mi je postupně podařilo všechny chytit.

Hodina se mi vůbec nelíbila a nebyla jsem sama, protože mi již někteří známí  kolegové z English City posílali vzkazy, jak jsou otrávení.

Ale takový je život. K  tomu, abychom si vážili slunečna, musí být také nějaké deštivo a pod mrakem.

 

 HOW TO PLAY BINGO:

 

   The aim of game:

    When a game begins, the bingo caller will call out numbers at random. The player(s) should then mark off these numbers from their game card(s). "Bingo" is achieved when the player has fully marked off the required pattern .  The winner is the first player who correctly marks their card and claims the Bingo by pressing their BINGO button.

Before the start of a game, the host may change the game rounds from the options menu. These modes are explained below:

       Corners - The first person to mark off all 4 corners  may claim the Bingo.

            Line - The first person to mark off a straight line of 5 may claim the Bingo.

                       This may be left to right, top to bottom, or diagonal.

       Postage Stamp - The first person to mark off a block of 4 in the top right of their card

                       may claim the Bingo.

      Corner Blocks - The first person to mark off a block of 4 in each corner may claim the

                    Bingo.

      Full House - The first person to mark off a full card may claim the Bingo.

 

       

                                                                                                            Marie

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat