31. 3. 2013

Konverzace s Donatellou


 

 

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Arts – Student Area

Učitel: Donatella Benoir

Studenti: Fatih, Ozan, Kasapo, Melih, Nimet, Ramh, Ileyda, Pashayagiz, Bahadir, Quenn, Ozan, Marie (Turecko, Madagaskar, Česká republika)

 

 

Let´s have a conversation.

 

Vzhledem k tomu, že se nás opět sešlo hodně, jsme si hledali místa k sezení. Donatella nám postupně vyčarovala další židličky, takže jsem se všichni vešli. Začalo tradiční představovací kolečko. Zjistila jsem, že kromě mne a Ramha, jsou všichni z Turecka a všechno jsou to studenti vysokých škol. Většina se zaměřuje na inženýrství, myslím, že Fatih chce pokračovat v tradici svého otce a stát se pilotem. Ramh je z Madagaskaru, ale také studuje na inženýra v Turecku, no a já jsem je trochu vyděsila svou učitelskou profesí. Ve druhé části hodiny jsme si mohli navzájem pokládat otázky. Turečtí studenti se navzájem bavili o filmech, svých dětských snech, oblíbených autech  i o studiích. Kasapo se mne ptal na mou specializaci a jak dlouho učím. Se svou dvacetiletou praxí jsem mu asi zničila představy o mladé učitelce.

Opět se hodně chatovalo. Donatella musela několikrát připomínat, že musí chatovat  a mluvit v angličtině, protože všichni často sklouzávali k turečtině. V závěru hodiny došlo na tanec – Macarena. Byla jsem ráda, že ne všichni se vrhli do tanečních pohybů a že jsem nebyla sama, kdo jen stál a díval se.

Slovíčka:

Be nice

Rude boy

I have a question for..

Soap opera

 

 

                                                                 Marie
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat