28. 3. 2013

Hotel


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační hodina v hotelu
Učitelka:  Lowri Mills (Texas)
Studenti: Tereza, Dakar, Nikolaj, Zein



Co takhle si zkusit dělat manažera hotelu? Může to být vážně velká legrace! Ale jen když stojíte za recepcí. Nejdříve jsem měla obsloužit své nové zákazníky, kteří chtěli pokoj. Po několika základních otázkách jsem jim přidělila pokoj a Lowri je tam zavedla. Jenže po pár minutách se vrátili s tím, že někdo měl v jeho pokoji jiného hosta, někdo měl prasklou vodu na toaletě, pavouka v obýváku, odpadky, skunka, … Docela by mě zajímalo, jak to v těch pokojích vypadalo, ale jako správný zaměstnanec jsem musela být stále na recepci. Snažila jsem se jim nějak domluvit jiné pokoje, dát zadarmo jídlo v naší restauraci, ale nic z toho nešlo. Pokoje už jsme neměli a v restauraci nám chyběla servírka. Dále už jsme se jen smáli a vymýšleli na ostatní různé vtípky. Byla to opravdu zábava a potkala jsem několik nových přátel, se kterými si velice rozumímJ.


…pracovník měsíce!

Žádné komentáře:

Okomentovat