25. 3. 2013

I need a visit the doctor


 

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  Hotel - Hospital

Učitel: Kori Blaisdale

Studenti: Kono, Addar, Maria, Michael, Mary Sem (Evropa)

 

Tak na tuto hodinu jsem se připravila – rozbolela mě hlava, takže návštěva lékaře byldocela dobrý nápad. Po úvodním představení a rozboru našeho týdne, jaký byl, jak jsme se měli jsme se dostali k velmi zábavné otázce:

How do you feel in a doctors? Are you dreading?

Většina z nás přiznala, že se návštěvy lékaře obáváme. Já mám fobii ze zubních lékařů a popsala jsem syndrom bílého pláště- v okamžiku kdy vidím lékaře jsem zdravá, jen za ním zavřu dveře, je mi zase špatně.

Po zábavných komentářích, kdo jak často chodí k lékaři. Jsme byli rozděleni do dvojic a četli jsme navzájem připravený rozhovor lékaře a pacienta.

Pak jsme se všichni vrátili do ordinace a nastalo hraní rolí. Nejprve nás Kori vyzbrojila frázemi, které na úvod říká lékař, aby z Vás opadla nervozita:

Hi, Come on in and have a sit. What seems to be a problem?

 

Měli jsme  tyto věty postupně přeříkat v rytmu. No samozřejmě jediná, která jsem koktala a nebyla schopna to říct do rytmu ,  jsem byla já. Zřejmě jsem již neměla být v ordinaci praktického lékaře, ale u nějakého specializovaného,  například psychiatra.

Po té jsme byli opět rozděleni do dvojic a vymýšleli jsme a hráli scénku pacient s bolestí v krku a lékař. Já byla naštěstí pacient a Kono si opět zahrála lékaře. Obě jsme se u toho nasmáli. Kono na mě zkoušela nějaké neatestované léky, tak uvidíme, co to udělá.

Addar získal vzácnou nemoc a byl jediným takovým pacientem, chvílemi jsme se báli o jeho život. Každopádně to bylo velmi poučné a naučila jsem se nové fráze a slovíčka.

 

Scénka:

Ailment: You have a sore throat

Duration: You have had it for two days.

Previous Medication: You have been taking some throat lozenges (throat candies).

       

Rozhovor:

A = Doctor    B= Patient

 

A: Hi. Come on in and have a seat.

     Now what seems to be the problem?

B:  I have a rash on my arm.

A: How long have you had the rash?

B:  It’s been about a week.

A:  Are you taking anything for it?

B: I put some cream on it but it doesn’t seem to be helping.

A: I see. Are you allergic to any medications?

B: Not that I know of.

A: I’m going to give you a prescription for some ointment. I want you to apply it three times a day.

You should also avoid scratching your skin. And it’s important to use as little soap as possible.  Make an appointment to see me next week if it doesn’t get better over the next few days.


 

Nová slovíčka:

alergic

dread it = worry about it

bland – no taste

Ailment

Swallow

Flustered

efficiently

Homeopathic

Open wide and say a

What´s  wrong with me

 

 

                                                           Marie
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat