25. 3. 2013

Návštěva v ZOO


18.3.2013

Event Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab Výuková lekce v ZOO učitel: Elaine Bergan      
Studenti: Stephi


Tato hodina pro mě byla naprosto výjimečná. Poprvé jsem měla učitelku jen pro sebe a navíc jsme byly v krásném prostředí  Zoo.
Nejprve mi  Elaine ukázala tabuli s různým rozmístěním předmětů a vysvětlila mi spojení, která se používají při definici postavení předmětů vůči sobě nebo okolí.

Použité předložky:  in front of, behind, beside/next to, on, under, in, across from
Ukázka rozhovoru:
„What is next to the blue box?“ položila otázku Elain
„The red box is next to the blue box“ odpověděla jsem

Po procvičení  frází na předmětech, jsme se přesunuly mezi zvířata.  Bylo skvělé, že j této ZOO jsme se vůbec nemusely obávat útoku zvířat, všechna byla hodná
J. Rozhovor pokračoval podobně, ale bylo to zábavnější, než s krychlemi.
„Where is the giraffe?“ zeptala se Elaine
„It is behind the elephant“ odpověděla jsem
„I am under the elephant“  a stála jsem pod slonem
„I am sitting ON the elephant“ a obě jsme si sedly na slona


Hodina mě moc bavila, naučil jsem se nová pojmenování zvířat a zopakovala si předložky.  V jednom okamžiku, kdy jsem se měla postavit za slona, jsem si uvědomila, že je důležité brát v úvahu, že slon je odlišný od krychle hlavně v tom, že má konkrétní předek i zadek. Správně splnit zadání tedy znamená postavit se opravdu za zadní část jeho těla, ne za jeho bok :)

Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat