28. 3. 2013

Povídací hodina


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační hodina
Učitelka:  Coco Knowledge (London)
Studenti: Tereza, Ewa (Poland)

Dnešní Event s Coco a Ewou jsem si velice užila! Původně měla být tato událost o představování, mluvení o rodině, vítání ostatních, ale trochu jsme si to přizpůsobily. Nejdříve jsem zde byla pouze já s Coco a tak jsem měla předstírat, že se vůbec neznáme a představit sebe, svou rodinu, říct něco o svých koníčcích, škole a práci. Když jsem to dokončila, připojila se k nám i Ewa a protože jsme se již setkaly, ale nic moc o sobě nevěděly, tak jsme se každá té druhé jen v krátkosti představily. Potom my Ewa vyprávěla o své práci alergoložky a o její návštěvě Prahy. Byla jsem ohromená, jak si všechny pražské památky pamatovala. Dále mi vyprávěla o návštěvě Karlových Varů, Jánských Lázní a Kutné Hory. Když si na něco nemohla vzpomenout, tak jsem jí trochu pomohla a tomu si vzpomněla na více z její návštěvy. Poté jsme si povídaly o různých špercích (i když popravdě netuším, jak jsme se k tomuto tématu dostaly:D). Měla jsem pocit, jako že si úplně normálně povídám se svou známou a moc se mi to zamlouvalo.

Na konec bych chtěla jen dodat, že jsem již dříve říkala Coco o jednom projektu, který musím dělat do školy a ona se okamžitě ochotně nabídla, že kdybych potřebovala s čímkoli pomoct, ať jí dám vědět. A protože jsem s tím v koncích, tak jsem jí velmi vděčná, že mi s tím pomáhá, i když to nemá „v popisu práce“. J

Žádné komentáře:

Okomentovat