16. 3. 2013

Fitness




27.2.2013

Event
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab
Konverzační hodina ve fitness centru
učitel: CocoKnowledge Resident       
trenér: Addar
Studenti: Tatka



Včera jsem se poprvé zúčastnila hodiny v městečku Languelabu. Můj Avatar měl určité pohybové potíže, takže jsem místo na angličtinu soustředila pozornost na přesuny za trenérem Fitness, kde se výuka odehrávala. Největší problém byl vyjít schody a ještě u toho komunikovat
J. Trenér skvěle odpovídal na dotazy druhého studenta ohledně funkčnosti strojů na cvičení a bylo mu výborně rozumět.

„How long schould I train on this machine?“ ptala se studentka
„15 minutes a day“ odpověděl trenér

Na závěr hodiny  jsme se šli podívat do sauny
Hodina se mi líbila, Coco se mi snažila pomáhat, ale oproti trenérovi jsem ji slyšela slabě a hůř jsem jí rozuměla. Po ukončení lekce jsem ještě zůstala v městečku a povídala jsem si s trenérem o Francii a České republice.


Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat