25. 3. 2013

Hra na pravdu a lež



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Beaches – Harmony beach

Učitel: DeliaBrown  Resident

Studenti: Gianni, Kasapo, Mariana, Aigul,  Louis, Marie (Evropa, Asie, Jižní Amerika)

 

Delia so pro nás připravilu hru na pravdu a lež. Našim úkolem bylo připravit 3 zprávy z naší země, z nichž jedna měla být nepravdivá. Musím říci, že mi tato hra dala zabrat. Protože nešlo jen o to, připravit si své zprávy, ale sledovat zprávy ostatních a hádat, respektive dožadovat se od nich doplnění informací, aby jste mohli rozhodnout, co z jejich zpráv je lživé. Vždy jsem byla vedle. Nejprve mě Louis překvapil, že Jižní Korea má prezidentku, pak Mariana, že Kazachstán se připravuje na oslavy Nového roku, takže u Kasapy, který byl z Turecka, jsem si sice tipovala, že lže  v rozhodnut prodloužit odchod do důchodu ze 45 na 65 let, ale už jsem si nebyla  jistá  ničím. Což jsem také k pobavení ostatních sdělila, že jsou tak dobří lháři, že jim všechny zprávy zbaštím. No nakonec jsem vystoupila se svými zprávami já.  Mluvila jsem o nedávných prezidentských volbách, o první přímé volbě prezidenta a o náhlé změně počasí u nás, kterou jsem přestřelila na + 25 C. Naštěstí na to přišli, ale docela jsem se zapotila s vysvětlováním. Delia nám opravovala výslovnost a u mne se opravdu  vyřádila. 

Bylo to zajímavé, ale  pro mne docela těžké. Musím na sobě velmi pracovat.

Slovní zásoba: raising the retirement age

                         Gunfight in the subarbs

 

 

Two truths and a lie.

 

Instructions:  Everyone comes up with two truths about current events in their country and one lie.  The others have to guess what the lie is by asking questions.

Example:  A:  The three things I can tell you about current events in my country are:  Officials are discussing the possibility of confiscating a percentage of the citizen's banking accounts to bail out the banks.  A comedian received the majority of votes in the last election, and the retirement age has been lowered from 67 to 63.

B:  What's the comedian's name?

A:  Beppe Triolo

 

                                                                                                Marie
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat