31. 3. 2013

Co si dát v restauraci, když tam skoro nic nemaji?



25.3.2013

Event
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab
Konverzační hodina Eating at a Restaurant
učitel:
CocoKnowledge
studenti: Destiny, Mikhail, Stephi


Dnes jsem bohužel přišla později na hodinu, protože procesor mého počítače se rozhodl vypovědět službu. V restauraci už byla učitelka Coco, Destiny a Mikhail. Coco byla převlečená za kuchaře, Destiny byla obsluha a Mikhail host. Destiny mě uvedla ke stolu a ptala se mě, co budu pít a jíst. Vybrala jsem si zelený čaj a zeleninovou polévku. Destiny nahlásila objednávku kuchaři a pokračovali jsme výměnou rolí. Destiny a já jsme byly dvě kamarádky, které šly na oběd a Mikhail byl číšník. Svou roli pojal velmi komediálně – téměř nic z toho, co jsme si chtěli objednat, neměl a nutil nám něco úplně jiného. Skoro jsem přemýšlela, že Destiny navrhnu, že půjdeme raději jinam, ale náš číšník byl rychlejší – pozval nás  do jiné restaurace J


Pomocné fráze:

Customer:
Order drinks first
Then order your starters
Then your main course
Then your dessert
Complain about things you don't like
Waiter
Ask customer what they would like to drink
Then ask what they want for their starter.
Then ask what they want for their main course.
Then ask what they want for their dessert.


Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat