21. 3. 2013

Jarní povídky



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  Shopping: Izzy´s Curiosities

Učitel: Izabelkophee Resident

Studenti: RicoM, Leslie, Alexon, Sheriff, Cagrimosan, Maria (Evropa, Asie)

 

What is your favorite part of spring?

 

Na poslední chvíli jsem se rozhodla znovu navštívit hodinu s názvem Tell me a story, protože v minulém týdnu jsem si užila vyprávění a vymýšlení příběhů a skvěle jsem se bavila. Byla jsem ráda, že jsem neplánovaně hodinu stihla. Sešlo se nás tady více a já byla jediná vypravěčka. Mužští účastníci se ale v žádném případě nenechali zahanbit byli velmi poetičtí.

Naše hodina začala vyprávěním, kterou část jara máme nejraději a proč. Všichni se zaměřili na začátek – pučící stromy, kytky, nová mláďátka. Já se projevila jako typický kantor – mám totiž ráda konec jara, které přechází v léto, kdy už kvete úplně všechno, ale hlavně se už blíží letní prázdniny.

Po vzájemném představení oblíbených částí jara na nás Izabela vyrukovala s úkolem. Spojit 4 obrázky v příběh, v časovém presu 3 minut. Mě hlavně vyděsil hned první obrázek, protože jsem neměla tušení, co to je. Naštěstí mi Izabela vysvětlila opisem, že se jedná o chrousta.

No mým příběhem  byla  pohádka o zvířátkách žijících pokojně na louce do té doby, než se velikonoční zajíček rozhodl změřit své síly s Andělem. Bojovali tak urputně, že vyvolali velkou bouři, která chudákovi chroustovi zmáčela krovky a zajíček se musel schovat v trávě. Easter Bunny se zastyděl, zklidnil se a nad loukou se rozzářila duha a zavládl pokoj.

A jaký příběh by jste vymysleli Vy?  Zkuste si to podle následujících pokynů a a příloženého obrázku.   

 

1.    Look at the pictures and think of how they might connect.

2.    Try to combine ideas from all of the images to create a tale.

        -    You can take notes or simply keep the story in your memory.

3.    You may find one additional image on the internet to help you complete your story.

4.    Be ready to tell your story to the class after the reflection time.

 

Nová slovíčka:

to flower

to blossom

May Bug

Armwrestling

Implicite connections

Obvious

Crickets

first person narrator

fiction x non fiction

cupido



 
 
Marie

 

                                                                                       Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat