25. 3. 2013

English City Idol


 

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  Arts - Theater

Učitel: Epax Resident

Studenti: Jessie, Tracy, Titane, Tatina, Alexon, Luar, Lori, Helen (Evropa, Asie)

 

Have you got a talent you can show or tlach others? Are you a great armchair critic when watching show like American Idol or Australia´s got talent?

 

Zaujala mne samozřejmě ta druhá věta – protože v křesle domova se mi lehce kritizují výkony ostatních a tak jsem směle vyrazila na tuto show. Pořádně jsem si nepřečetla zadání – Beatles, takže v okamžiku, kdy jsem zjistila, že všichni mají připravenou písničku a zpívají s hudebním doprovodem, jsem podlehla panice a začala hledat na internetu nějako skladbu, které bych byla schopna a našla jsem – Have a Dream od ABBy a pak mi to ze všech těch skladeb i té výzdoby došlo – toto kolo je věnováno Beatles.  Epax přehlídku písní zahájila a pak už vystupovali jednotliví studenti – např. Tracy zazpívala Yellow submarine nebo  Helen  Yesterday. Epax vždy před každou písničkou poslala všem její text, abychom mohli zpívat s těmi na jevišti.  Obdivovala jsem výkony všech zúčastněných a dostala jsem strach, že dojde i na mne. A tak jsem v závěru zbaběle uprchla. Skvěle jsem se však bavila a velmi milá byla účast  učitelů, které znám z absolvovaných hodin – Izabelly, Donatelly, Peblese, kteří statečně zpívali se všemi účastníky. Takže příště se musím lépe připravit.

 

Ze slovní zásoby jen připomínám slovíčko: stage

 

 

                                                                                          Marie
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat