25. 3. 2013

Předložky zábavnou hrou



20.3.2013

ClassLekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab Výuková hodina v Discovery Centeručitel: Izabel Kophee studenti: Stephi


Na dnešní hodině jsem měla opět učitelku jen pro sebe a v Discovery centru jsme opakovaly umístění předmětu vůči sobě. Izzy mě naučila, jak pohybovat předměty a stavěly jsme je různě mezi sebe, na sebe, ale i například do dutého válce. Poslala mi technickou pomůcku se různým zobrazením předmětů.

Ukázka konverzace:
„Where are you now?“ ptala Izzy
„I am at home.“ odpověděla jsem
„Prepositions of Place“ řekla mi učitelka a pokračovala dál
„The cube is on the cone.“
„The ball is between the cone and the pyramid.“
„Where am I?“
„You are behind the pyramid and the diamond“
odpověděla jsem jí


Potom jsme postavily předměty do řady a nakonec jsme je dávali do průhledného válce a sedly si na něj. Krátce před skončením hodiny se podařilo do něj spadnout
J.
            

Hodina byla zajímavá, hravá a velmi rychle uběhla. Izabel je má oblíbená učitelka.

Stephi Kroll


Žádné komentáře:

Okomentovat