15. 3. 2013

Staňte se na chvíli hotelovým managerem

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační lekce na vybrané téma
Učitelka: Donatella Benoir
Studenti: Mobin, Renee88, Minas, Morpheus, Bilal, Vendy, (Evropa, Afrika, Amerika, Asia)

První pokyny k organizaci této lekce zněly přesně takhle:

„Today's lesson: Come and tour the hotel...Let’s learn useful phrases, structures and vocabulary. Let’s get creative!“

Jeden z nás se měl stát manažerem hotelu a měl přesvědčit sto lidí, že je jeho hotel nejlepší a nabídnout ubytování a zároveň hotel všem představit. První jsem se stala manažerem já. Po krátkém představení hotelu jsem musela zodpovědět následující otázky:

-          Does this hotel have a SPA center?
      -          Which rooms do you offer? (Twin, Double, Full, Queen, King)
      -          Does the conference room contain LCD and presentation boards?

Po zodpovězení všech položených otázek jsme se vyměnili a nastoupila nová manažerka, jenž měla obdobný úkol jako já.

Lektorka kladla velký důraz na nová slovíčka a jejich zapamatování, například:

Twin room, double room
A full tour
A lounge area = salonek
A bar area – for adult only
Buffet – výslovnost tohoto slovíčka je poněkud odlišná od té naší: /ˈbʊfeɪ, ˈbʌfeɪ/

V souvislosti s tímto slovíček můžeme říct:
„I prefer open buffet“

Lekce se mi líbila a jsem ráda, že jsem se naučila nová slovíčka.

Vendy

 

 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat