20. 3. 2013

Povolání – Crazy jobs


 

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Arts – Student Area

Učitel: Kori Blaisdale

Studenti: Vendy, Addar, Maria (Evropa)

 

Na začátku jsem byla na této hodině sama, a tak jsme si s Kori, se kterou jsem se  nikdy  dříve neviděla,  bavili o naší práci, kterou máme společnou – obě jsme učitelky. Mluvili jsme o našich ambicích.  Kori obdivuji, co všechno zvládá  a co dělá. Chápe mé důvody, proč mě neláká být ředitelkou a vyhovuje mi pozice zástupkyně. Rozhodli jsme se změnit mé oblečení, a tak jsme se podívali do obchodu Tina Toshi. Přidala se k nám Vendy i Addar, který byl velmi galantní a i když se mi podařilo na sebe nasoukat několikery šaty a vypadala jsem jako cibule s několika sukněmi a s džíny , řekl, že mi to sluší. Procvičili jsme si slovní zásobu, týkající se nakupování,  Addar se změnil ve vedoucího obchodu se kterým Vendy řešila stížnost na  prodavače ,   který  jí prodal špatnou  blůzku a požadovala za ní peníze zpět, zatímco já jsem se proměnila v zákaznici, která se nechce přehrabovat v šatech a požaduje, aby jí z té velké nabídky vybrali něco, co jí bude sedět.

Bylo to velmi zábavné, jen se mi  pak nepodařilo můj vzhled  změnit zpět a nepodařilo se to ani v centrále.

Co mne zaujalo ze slovíček nebo vět: I will  have less  contact with the pupils.

                                                              to make decision

                                                             What´s the matter with you?

 

 

                                                               Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat