20. 3. 2013

Špatný den



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Arts: Student Area

Učitel: Donatella Benoir

Studenti: Melik, Tina, Maria (Evropa)

 
 
I am  having  a bad day. I´ve  lost my wallet in one of the stores. What´s your advice for me? 

Tímto nás přivítala na své hodině Donatella. Bohužel jsem  měla špatný den i já s Melikem, protože oběma se nám ve sluchátkách náhle objevila hlasitá hudba, kterou nám museli pomáhat  v centrále odstranit. Bohužel jsme tím ztratili hodně času a Melik měl potom ještě problémy s hlasitostí mikrofonu. Tina se snažila s Donatelou řešit její „problém“ s peněženkou. Co mne v konverzaci zaujalo, že v případě ztráty Donatela s Tinou řešili situaci pomocí  ostrahy. Což jsem zcela nepochopila. Oba jsme s Melikem mluvili o tom, že v našich zemích se setkáváme s ostrahou v obchodech a ta spíše slouží k tomu, aby lidé v obchodech něco neukradli. Melik mluvil o tom, že ostraha může i zákazníka prohledat, což naprosto vyděsilo Donatellu i Tinu. Rozhovor se stočil na terorismus a zavzpomínali jsme na události 11. září. Donatella nám poslala odkaz právě na fotografie z 11. září a vyprávěla nám, jak tento den prožívala ona, protože ho zažila přímo v centru dění.

Ze slovní zásoby mi utkvělo v paměti spojení: shooting spree

                                                                           rent a cop

                                                                                      

Musím říci, že tím že jsme se na začátku potýkali s technickými problémy a skončili jsme u tragické události, tak   mne nejprve  hodina příliš nezaujala, ale s odstupem času musím přiznat, že se k ní v myšlenkách často vracím, takže svůj účel splnila.       

 

 

                                                                              Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat