26. 3. 2013

Business Interview


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Business tips and techniques: Business Interview
Tutor: Delia Brown
Students: RicoM Spot, Fernando Deluxe, Oliver L Spot (Asie, Evropa)

Tahle hodina byla úplně spontánní. Původně to měl být jen takový ‘Warm Up’ na začátek hodiny,  ale nějak jsme se do toho zabrali až jsme najednou zjistili, že je konec lekce. Celou hodinu jsme si hráli na job interview. Já jsem dostala roli zaměstnavatele,který hledá zaměstnance do role asistenta administrativy. Moje společnost byla zaměřena na finanční poradenství. Fernando byl zaměstnán v agentuře zprostředkující práci. A po zadání mých požadavků jako zaměstnavatele mi poslal dva ideální kandidáty Rica a Olivera....))))
Delia nás poslala do samostatné kanceláře, kde pohovor měl probíhat. Nejdříve jsem se ptala tak, jako na opravdovém pohovoru na jejich historii zaměstnaní a proč by chtěli nabízenou pozici....a toto byly jejich důvody
·         To see different aspects of this position
·         Gain an experience in finance field
·         Good relationship with people in a workplace and clients
·         Can work towards strict deadlines

A zde vidíte výběr z dalších otázek,které byly v pohovoru použity.
·         Describe a situation in which you have lead a team.
·         Tell me about a situation where you worked as part of a team.
·         What are your strengths?
·         What is your greatest achievement?
·         Do you have any questions for us?

Nakonec jsem se měla rozhodnout zda si někoho vyberu, či ne. Rozhodování bylo těžké byli oba skvělí kandidáti.
Co jsme se naučili? Vždy je dobré uvádět příklady situací k různým otázkám, působit pozitivně  sebevědomě,ale ne arogantně a na pohovor se určitě doma připravit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat