14. 3. 2013

Příběhy z naší země


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační hodina na téma vyprávění příběhů
Učitelka:  Coco Knowledge (London)
Studenti: Tereza


Není tak úplnou pravdou, že je vždy dobré mít individuální hodinu. Na dnešní hodině jsem byla jen já a lektorka Coco, normálně by to bylo skvělé, ale protože dnešní hodina měla název „Stories from your country“ a já se těšila, jak se dozvím typické příběhy z jiných zemí, malinko mě to mrzelo. Ale na druhou stranu jsem měla plnou pozornost své učitelky. Nějak jsem se na hodinu nepřipravovala a spoléhala na to, že mě něco napadne, ale to byla asi moje malá chyba. Nemohla jsem si vůbec vzpomenout na žádný typicky český příběh. Tak mi Coco řekla, ať jí vyprávím nějakou pohádku. První, která mě napadla, byla Červená karkulka. Dala jsem se do vyprávění, a když jsem skončila, tak mi Coco řekla, že tuhle pohádku zná pod názvem „Little Red Riding Hood“. Až po tom jsem si uvědomila, že to vlastně není česká pohádka. Potom už mě napadly ty opravdu české. Vyprávěla jsem jí o Křemílku a Vochomůrkovi (zvláště se jí líbila, jejich jména) a poté o Maxipsu Fíkovi. Ve zbylém čase jsme si povídali o různých psech a jejich plemenech (husky, german sheran, chihuahua, …) Přidávám některé odkazy: Jak si Coco představila Maxipsa Fíka: http://0.tqn.com/d/urbanlegends/1/0/-/n/worlds_biggest_dog.jpg , Nejošklivější pes na světě: http://img347.imageshack.us/img347/3261/iw4c0045croppedcopyweb6zc.jpg .

Žádné komentáře:

Okomentovat