20. 3. 2013

Zdraví nade vše


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Hotel Lawn

Učitel: Delia Brown Resident

Studenti: RicoM, Miss, Gizem,Simge Maria, Jane (Evropa, Amerika)

 
 

Unrefined or refined salt:

 

Tak na této hodině jsem opravdu zabodovala, protože jsem si popletla slovíčka. V první chvíli jsem si myslela, že mluvíme o mořské rybě, takže jsem prohlásila, že ji v kuchyni nepoužívám, než mi došlo, že ústředním tématem je sůl!!!

Začínali jsme totiž obrázkem , na němž byly růžovo bílé krystalky a hádali jsme,  co to je – někteří to považovali za rýži, já nabyla dojmu, že to k jídlu nebude a nakonec jsme zjistili,  že je to nerafinovaná mořská sůl.

Delia pro nás připravila text, v němž se mluvilo o soli mořské i rafinované a problémech, které látky v soli obsažené ve zvýšeném nebo sníženém množství v lidském organismu způsobují. Vyhledávali jsme v textu odpovědi na předložené otázky. Bohužel hned na začátku někteří účastníci museli odejít, Simge měla technické problémy, a tak jsme zbyli pouze tři na odpovídání na otázky k textu.

Každopádně jsme si to užili a já nestačila obdivovat konverzační dovednosti Miss i RicoM, kteří navštěvují English City již delší dobu. Je to i motivace pro mne, že se někdy přiblížím jejich úrovni.

Slovní zásoba: iodine - výslovnost

                         blood presure

                         muscles – výslovnost

                         dehydration

                         energy carrier

                         potassium molecule

                         lymph fluid

                         to bleach in

 

                                                                         Marie


 

Žádné komentáře:

Okomentovat