28. 3. 2013

Meeting


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační hodina
Učitelka:  Lowri Mills (Texas)
Studenti: Tereza, Destiny, Louise Lyter, Lucie, Titaone, Renaty, Tina, Eman, Mohammad, Sikiu (London, Spain, China)


Dnes jsem byla na hodině, na které jsme ještě nikdy předtím nebyla.  Název „Town Hall Meeting“ mě nejdříve trochu děsil, ale pak jsem si řekla, že se musí zkusit všeJ. Když jsem tam přišla, viděla jsem několik známých tváří, ale netušila jsem, že jsou to opravdoví studenti. Například Tina, má v EC svůj vlastní obchod s oblečením, které vypadá tak profesionálně, že jsem si myslela, že je něco jako zaměstnanec, ale ona je úplně normální studentka, která má talent pro tvoření nových objektů. Další třeba Titaone, kterou si pamatuji jako jednu z prvních lidé, které jsem potkala ve městě. Tenkrát mi pomáhala s vyřešením nějakého technického problému a dnes jsem se dozvěděla, že ona je taky studentka, která má něco jako technické nadání a často jí můžete vidět v Welcome Center, jak pomáhá novým studentům.
Ale o čem vlastně tento „meeting“ byl? Každý jsme se nejdříve představili a pak říkali, proč se učíme anglicky. Velice mě pobavila odpověď Sikiu, protože většina lidí, řekla, že je to baví, musejí kvůli práci, škole, … Ale Sikiu měla rozhodně nejlepší odpověď! Ona se totiž učí anglicky, protože se provdala za Američana. „I had to learn English, I haven’t got any other choices“ řekla.
Další otázka Lowri zněla, co bychom chtěli v English city změnit, ať už je cokoli. Mě například napadlo, že by mohlo být více hodin na opravdu reálné situace a my se tam mohli naučit, co je potřeba. Takovéto hodiny už samozřejmě jsou a já už na některých i byla, jen by jich mohlo být více. Dále každý přidal několik připomínek, které jsou podle něho důležité.
Tohle setkání se koná jednou za čtrnáct dní a myslím, že je velice užitečné, protože tu každý může vyjádřit svůj názor a to pomůže i zlepšit prostředí v našem městě.

Žádné komentáře:

Okomentovat