20. 3. 2013

Sobotní procházka po obchodech není nuda



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Pax and Izzy´s House

Učitel: Izabelkophee Resident

Studenti: Zeeshan, Denis, Kono, Leslie, Tereza, Marie (Evropa, Asie)

 

What ´s your favourite thing to shop for?

 

Tak touto otázkou nás přivítala Izabela ve svém domě. Odpovědi byly různé – přes oblečení, jídlo a také auta. S touto otázkou souvisela další : Který obchod v English City, by jste rádi navštívili? Byla jsem velmi překvapená, protože do té doby jsem netušila, že v English City obchody jsou. Samozřejmě jsem zatoužila po nákupu triček, protože razím heslo, že jich není nikdy dost. Jiní chtěli navštívit Zverimex, Autosalon, Trafiku a někteří mužští účastníci se na nakupování vůbec netěšili. Naši procházku English City Izabel obohatila citáty americké herečky Mae West, nad kterými jsme se v průběhu naší společné hodinky zamýšleli a vyjadřovali:

„ You only live once, but if you do it right, once is enough.“

„When I´m good, I´m very good, but when I´m bad, I ´m better.“

“Women like a man with a past, but they prefer a man with a present”

Navštívili jsme k mé velké radosti obchody s oblečením a  já jsem těšila  pohledem na módní trička.  Nejen muže pak zaujala slovíčka:

Banana fashion

Casual
Tuxedo – Zeeshan zjistil, že první se začaly nosit v roce 1886

Country Club

Bylo to velmi příjemné a veselé povídání, při kterém jsem ani nepostřehli, že se vlastně učíme.

 

                                               Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat