20. 3. 2013

Vymysli příběh



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Shopping Izzy´s Curiosities

Učitel: Izabelkophee Resident

Studenti: Kasapo, Maria (Evropa)

 

 

Tak jsem se opět ocitla na hodině sama. Naprosto zděšená, jak budu celou hodinu vyprávět příběhy jen já. Hned první jsem si přinesla z hodiny IELTS, kterou jsem absolvovala chvíli před tím a na které jsem se cítila jako Bludný Holanďan . Izabel mne ubezpečila, že je to normální. Naštěstí se k nám připojil Kasapo z Turecka, a tak jsem si oddechla, že čas bude rozdělen mezi nás na půl. Měli jsme se představit nějakým oblíbeným příběhem. Kasapo mluvil o události, kterou zažil jako dítě, kdy přežil vážnou automobilovou nehodu. Já jsem oprášila příběh, který mě dodnes fascinuje a který mi vyprávěla americká lektorka. Týkal se žárlivosti hada na partnerku svého „pánička“ a jak se postupně připravoval na její sežrání. Údajně je to pravdivý příběh, ale jak se mnou souhlasila Izabel,  strašidelný a neuvěřitelný. V další části hodiny si pro nás Izabel připravila opravdovou lahůdku. Měli jsme si vybrat z nabízených možností jeden řádek, který obsahoval několik slov, které měl obsahovat námi   vymyšlený a napsaný příběh. Na plánování jsme měli zhruba 1 minutu a pak 5 minut na psaní. Urputně jsem se rvala s časem a vkládáním hotového textu do chatu, takže jsem ke své lítosti neslyšela příběh Kasapa. Bylo to dáno i tím, že Izabel jsem slyšela naprosto zřetelně, ale Kasapa jen velmi vzdáleně.

Mé zadání příběhu: stolen ring, fear of spiders and sinister stranger

Pro mne nové slovíčko: sinister

Můžete přemýšlet, co by jste v krátké době vymysleli vy, určitě by to bylo skvělé. Já jsem si pohrála se zlodějem, který si  v šeru vykrádaného  domu spletl prsten se  „zlatým“ pavoukem s prstenem, který sice zlatý byl, ale seděl na něm docela  živý velký pavouk. Takže závěr zní, chcete-li  ochránit svůj majetek, posaďte na něj pavouka.

Závěr patřil Izabele, která nám přečetla svůj příběh. Chtěla bych psát jako ona. Tak snad příště.

 

 

                                                               Marie

Žádné komentáře:

Okomentovat