Konverzační lekce – příprava na zkoušky TOEFL
Učitelka: Izabel Kophee z USA
Studenti: Celal, Lara, Vendy, Melis, Giselaa (Evropa, Amerika, Asia)
Dnešní lekce, bohužel nevím, jak začala, protože jsem ihned
na úvod měla problém s tím, abych ostatní slyšela a abych mohla zapnout
svůj mikrofon. Naneštěstí se to tak někdy stává. Naštěstí mi však ihned
lektorka přivolala pomoc a byla jsem odeslána do uvítací místnosti. Ujala se mě
Nana a nejdříve mi poradila restartovat modem, to však byla nemožné, protože se
vše odehrávalo u půlnoci a modem neleží v mém pokoji. Jsem však ráda, že vše
spravilo pouhé restartování mého notebooku.
Když jsem se vrátila zpět na lekci, řešila se otázka:
„Fluently or grammar?“ Lektorka na ni nedokázala odpovědět a místo toho nám
poskytla dobré rady, jak uspět u anglické zkoušky v oblasti „speaking“.
-
Don´t stop fo corrent yourself- The meaning must be clear
7 categories:
comprehensibilityanswer the question
organization
fluency
pronunciation
grammar
vocabulary
Na dnešní cvičení byla pouhá minuta, 15 vteřin příprava
myšlenek, 45 vteřin „speaking“
Odpovědi se týkaly těchto otázek:
„What would be your dream job? Use reasons and details to
support your response.“- Little more comments
- Details
Why are you interested in the English language? Use reasons
and details to support your response.
Protože byl úkol od nás všech splněn celkem rychle, zkusili jsme si zahrát následující komunikační hru:
Chain Story
Continue telling the story where the last person stopped.
Don’t stop to think for very long. Speak until you reach your word, then stop.
The next person must continue from where you stopped.
„1. musician
2. popular3. bubblegum
4. mohawk“
Lekce se mi moc líbila a lektorce za ni děkuji.
Vendy
Žádné komentáře:
Okomentovat