6. 6. 2013

Nechte se ohodnotit

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Assesment hodina
Učitel: Zeb Blaisdale z USA
Studenti: Dork, Gianni78, Vendy (Evropa, Amerika)
 
Jako studentka English City mám jednou za měsíc nárok na hodinu s názvem Assesment, tedy hodnocení. Na tento typ lekce se nesmí přihlásit více než čtyři studenti, takže jak si nejspíše umíte představit, rezervace probíhá obvykle měsíc dopředu. Protože jsem byla dnes jako jediná dívka, Zeb začal s mým hodnocením jako první.

Nejdříve jsem řekla něco o sobě a svojí angličtině, pak jsem zhodnotila svoji situaci, zda-li si myslím, že se moje angličtina zlepšuje, zda-li rozumím na hodinách všemu a který typ výuky je můj nejoblíbenější. Na to mi lektor doporučil, které lekce bych měla navštěvovat a jakým způsobem studovat. Po čtvrt hodině této konverzace mi zvýšil můj level z B1.2 na B1.3, musím uznat, že jsem z toho měla velkou radost.

Pro kontrolu jsem si po skončení lekce udělala znovu vstupní test, který mi vyšel opravdu dobře.

Pak jsem nasvítila své stránky, kde všichni hodnotící učitelé zapisují veškeré informace z assesmentu a zde překládám některé z mých výstupů, jedná se o opravdu mých chyb při konverzaci:

I understand almost all' should be 'I understand everything'
'I always learn new for me' should be 'I always learn something new ...'
'this classes' should be 'these classes''
 usually I listening to English' should be 'usually I listen to English'
'it's relax for me' should be 'it's relaxing for me'
'when is my son nice' should be 'when my son is nice' or 'when my son is being nice'

'I would like to write down to my CV ' should be 'I would like to put on my CV' or 'I would like to write on my CV'
 
Assesment se mi moc líbil a s jeho průběhem jsem spokojená.

Vendy
 

Žádné komentáře:

Okomentovat