8. 6. 2013

Places in English City



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina Saturday Stroll

Učitel: Coco Knowledge (UK)

Studenti:


Dnes se mi opět poštěstilo a měla jsem zase po dlouhé době individuální hodinu, která byla s Coco. A protože jsem tu byla jediná studentka, tak jsem si mohla vybrat, co budeme dělat. Dostala jsem několik možností na výběr a nakonec se mi jako nejlepší zdálo trochu cestování po EC. Protože to bylo vždy naším plánem na Saturday Stroll a já se na to pokaždé těšímJ.

Nechala jsem vybírat místa, kam se podíváme, Coco, abych poznala zase něco nového, a myslím, že vybrala velice dobře.

Naše první místo bylo Finance park. Byla jsem zde asi jednou na nějaké hodině, ale už to bude poměrně dlouho, takže jsem byla ráda, že jsem tu byla znovu. Nejdříve jsem popisovala, co vše vidím kolem sebe. Poté jsme si povídali o parcích. Zjistila jsem, že je mezi parky u nás a v Británii docela velký rozdíl. Například v Británii jsou v parcích i cyklistické stezky, lidé tam často cvičí jógu nebo často chodí na pikniky.



Druhým místem bylo Joe’s dry cleaner. Zvláštní místo na návštěvuJ. Opět jsem popisovala, co vidím okolo sebe a také na co vlastně tohle místo slouží.


A třetím místem se mi Coco trefila do vkusu nejvíce. Zvolila knihovnu. Povídaly jsme si o různých knihách, co jsme četly, jaké žánry máme rády a tak podobně.



Žádné komentáře:

Okomentovat