22. 4. 2013

Adventures and expeditions



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Shopping Izzy´s Curiosities

Učitel: Izabelkophee Resident (USA)

Studenti: Ayse3, Michael2085, Ozen, Busra0,Vedat, Burak, Fatima, Jirka, Sirin, Hasan,  Maria (Evropa, Asie)

 


Tak na této hodině jsem byla poprvé, protože jsem tak trochu konzervativní a rozhodně nejsem dobrodružné povahy, proto jsem se obávala věcí příštích. Tématem bylo slovíčko:

Steampunker

Pohrála jsem si s ním a dala dohromady:  steam = pára a punker – určitý styl

Dostali jsme se až k 19.století, stylu divokého západu a k Viktoriánské éře -  Victorian + Sci fi technology.

V druhé části měla pro nás Izzy opravdové překvapení – let vzducholodí, respektive parolodí – steampunker vehicle. Přítomní budoucí piloti se chopili s Izzy pilotáže a my s ostatními jsme se vznesli nad English City. Jen nás postupně za letu ztráceli a my padali dolů.  Několikrát jsem se snažila doletět do parolodi, ale pokaždé jsem znovu vypadla. Na druhou stranu, kdo může říci, že 3x vypadl  z letadla i s margharitou v ruce a zcela zdráv se zvedl ze země?

Slovíčka:

Steam

Combine

Fiction style

Dreamliner

Dirigible = blimp = ovladatelná, říditelná

Attitude

Co-pilots

                                                                               Marie
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat