9. 4. 2013

Donatella má zase trable a já taky

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační event. na vybrané téma
Učitelka: Donatella Benoir z USA
Studenti: Vendy, Zein, Violeth, Vedat (Evropa, Amerika, Asia)

To ne, Donatella má zase trable a já také, protože neumím hrát Parcheesi! Asi máte teď trable taky, protože nevíte, co to je za hru. Jedná se o hru, kterou můžeme z našeho jazyka přeložit jako „Men, don´t be angry!“ Stále nevíte? Tak je to vlastně obyčejné „Člověče, nezlob se“ které jsme však hráli ve virtuálním světě English City.

Jak se tedy hra hraje v anglickém jazyce?

Touch your dice /diaz/. Pokud nevíte, co znamená slovo dice, tak jako já to nevěděla, tak jste opět v nesnázích a to větší než Donatella. Po dnešním Eventu to však vím zcela bezpečně – je to hrací kostka!

Co dál mě dostalo do problému? Třeba slovo soldiers nebo space, home ve spojení se hrou.  

No, když jsem si pak zběžně přečetla pravidla této hry na této stránce: http://en.wikipedia.org/wiki/Parcheesi moje situace se značně zlepšila.

Rules of this play:

“Parcheesi is played with one or two dice and the goal of the game is to move each of one's pieces home to the center space”

Nejspíše vás zajímá, kdo hru vyhrál a byl to právě Zein, jenž v jeho zemi tuto hru nikdy nehrál. Bydlí v Kazachstánu a v English City si zahrál hru Parcheesi poprvé. Hned za ním se umístila Donatella, což jí opravdu zlepšilo náladu.

Lektorka nám poděkovala za účast a především byla nadšená z mých nesnází, které jak usoudila, byly větší než ty její.

Vendy

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat