22. 4. 2013

Dvouhlavý tučňák




Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina „Lost and Founds“

Učitel: Izzy Kophee (USA – Colorado)

Studenti: Tereza, Ozan, Furkan, Sercan, Doukan (Asia)



A opět tu máme záhadu s dvouhlavým tučňákem. Jednu hodinu jsme ho už hledali, protože se Izzy z ničeho nic ztratil, ale bohužel jsme ho nenašli. Dneska se ale objevil nový důkaz v případu jeho zmizení. Blithe, která ji ho dříve darovala, ji poslala vzkaz, ale byl zakódovaný.

Dear Izzy,

After much adventure, 9 8-1-22-5  18-5-3-15-22-5-18-5-4 your 20-23-15  8-5-1-4-5-4  16-5-7-21-9-14!

Please come to 13-25  3-1-18-1-22-1-14. I have 19-20-15-18-5-4 the 16-5-7-21-9-14 in a 19-5-3-9-1-12  16-12-1-3-5. You can 16-9-3-11  8-9-13 21-16 any time.

I am so happy we did not 12-15-19-5 this 16-18-5-3-9-15-21-19  1-18-20-9-6-1-3-20.

Happy to be back,
Blithe :)


Náš úkol byl zjistit, co čísla znamenají. Hned jsme uhodli, že je to pořadí písmenek v abecedě, takže jsme brzy vzkaz rozluštili.

Dear Izzy,

After much adventure, I have recovered your two-headed penguin!

Please come to my caravan. I have stored the penguin in a special place. You can picked him up any time.

I am so happy we did not lose this precious artifact.

Takže jsme šli ke karavanu a doopravdy tam tučňáka našli! Ještě jsme se tam na chvilku zastavili, protože tam byly tarotové karty a Izzy se zeptala, jestli by si to někdo chtěl zkusit. Tak jsme se nabídla, že někomu vyložím osud – mou obětí byl FurkansJ. Jen jsem popisovala, co bylo na obrázku a různě používala fantazii, abych z těch karet něco „vyčetla“. To byla opravdu zábava.
Nakonec jsme se přemístili zpět do Izzyna pokoje a dali tučňáka na své místo.


Žádné komentáře:

Okomentovat