16. 4. 2013

U dentisty


12.4.2013

Event
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab
Konverzační hodina v Medical Center
učitel:
Kori Blaisdale
studenti: Destiny a Stephi

Na tuto hodinu jsem šla hlavně z praktických důvodů. Zubaře nemám ráda, protože se jich bojím, ale na druhou stranu když je potřeba využít jejich služby, je lépe vědět, o čem mluví J
Nejdříve jsme všechny společně došly do Medical Center a Kori nám pomohla se slovní zásobou při sjednávání schůzky na recepci a poté nám dala nápovědu se slovíčky k samotné návštěvě a komunikaci s lékařem. Cítila jsem se velmi nesvá, přestože jsem tu situaci prožívala jen v EC.
Destiny byla lékařka (její matka je také zubní lékař, takže k tomu má blízko) a já pacient. Většina slovíček byla pro mě nová.

„I will check you teeth
tell me if you feel any pain
I found a cavity
I found some tooth decay
The tooth will have to be removed?
I can clean your teeth because you have a lot of plaque
This is a professional dentist clean
You have a toothache, you have had it for a week now. It hurts every time you eat or drink.“

A několik vět z rozhovoru:
Destiny se ptá: „I'will have a look at your teeth
Can you open you mouth wider please?
I will examine your teeth“
Jako pacientovi se mi s otevřenou pusou dost špatně mluvilo
J. Slovíčka si určitě zopakuji.

Stephi Kroll



Žádné komentáře:

Okomentovat