16. 4. 2013

Chcete konverzovat o sportu nebo filmech?

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační lekce na aktuální téma
Učitel: Dart Jarman z USA
Studenti: Kemalcan, Vendy, burak, Nisa, Fabios, Luar, Glaucous, Jirka, Hasan, ayse,  Zeynep34, Parachiva, Barak (Evropa, Amerika, Asia)

Na úvod se nám náš lektor Dart představil a především nás informoval o průběhu dnešní výuky:  Něco málo z jeho úvodních vět: „I have typical American accent. Learn new words and coversation. Please, take a sit a feel comfortable! Nakonec každému z nás nabídl drink, tak jsem si objednala kávu, kterou mi záviděli i na dalších lekcích.
 
Pak bylo na nás, jaké téma si vybereme:
-          Sport teams
-          North Korea situation
-          IPods
-          Weather

Začali jsme sportem a zde jsme se naučili následující spojení:

I am fan of (golf,…)

Pak jsme se zeptali Darta, který sport je v Americe ten nej a odpověděl, že jich je více, že nelze zvolit pouze jeden:
-          american football
-          basketball
-          superball = baseball – championchip (In February)

Ve spojení se sportem jsme zmínili pojem Cheerleader

Plynule jsme přešli k druhému a poslední tématu a tím se stal film:

Byla jsem dotázána, jaký film jsem v poslední době viděla a líbil se mi, tak jsem zmínila film Candy, který mám moc ráda, ovšem ohlasy na něj nebyly příliš velké: http://www.imdb.com/title/tt0424880/


Pak se přidávali další a další světové filmy:

Joker from Batman
Redemption
Shawshank Redemption
Godfather -  is the legendary movie series

A nakonec jsem si zapamatovala výslovnost tohoto slovíčka:

Effects / ifekts/

Přestože na lekci bylo hodně studentů, moc se mi líbila.

Vendy


 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat