15. 4. 2013

Vymysli příběh - téma mumie



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Shopping Izzy´s Curiosities

Učitel: Izabelkophee Resident (USA)

Studenti: Kasapo, Melih, Nisa, Hasan, Ayse, NMertcan, Bunny, Celal, Kemalcan, Leena, Maria (Turecko, Saudská Arábie, Česká republika)

 

The mummy mommy

 

Po úvodním představení jsme se  rychle dostali k tématu naší hodiny:

Mummy, mommy – označení pro maminku

Mummy – znamená také mumie

Dostali jsme 4 obrázky a 2 minuty vymyslet příběh, který je spojí. Docela mě odrazoval pohled na mrtvé mumifikované děvčátko a chvílemi jsem přemýšlela, že to vzdám, ale nakonec jsem do toho šla po hlavě a jako první jsem  vyprávěla svou story. Odměnou mi bylo úžaslé bravo, i když jsem jako vždy zápolila se svou výslovností a komunikačními dovednostmi. Příběhy ostatních byly také úžasné a hlavně skvěle přednesené.

Jak řekl jeden ze studentů, tyto hodiny jsou výborným  prostředkem pro rozvoj  kreativity, komunikačních dovedností a psaní.

Stojí za to si tyto hodiny zažít.

 

                                                                                        Marie
 
 

 

Telling a Story from Pictures

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

1.    Look at the pictures and think of how they might connect.

2.    Try to combine ideas from all of the images to create a tale.

        -    You can take notes or simply keep the story in your memory.

3.    You may find one additional image on the internet to help you complete your story.

4.    Be ready to tell your story to the class after the reflection time.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat