26. 4. 2013

Jídlo




Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina o jídle

Učitel: Sasha Cobb (come from England, live in Thailand)

Studenti: cansu, wanderer, burak, Mert, Saeed, queen (Asia, Europe)



Moje první setkání s učitelkou Sashou, která měla trochu zvláštní výslovnost, jak jsem si všimla, potom nám říkala, že žije v Thajsku, tak možná to je ten důvod, proč mi to přišlo tak zvláštní. Na začátek jsme každý měl říct naše oblíbené jídlo, objevila se zde samozřejmě pizza, masové koule, kebap a třeba i vegetariánské jídlo. Potom jsme si řekli všechny chutě, které může jídlo mít a k nim i příklad některého, na kterém si to můžeme dobře vybavit.

Sweet – cake
Spicy (or hot) – peppers
Sour – lemon
Bitter – coffee or black chocolate
Salty – fishes (or sometimes plums), popcorn

Jeden student nevěděl, co je to „salty“, „It contains salt“ mu nepomohlo, tak mě napadlo napsat chemický vzorec – NaCl a hned věděl o čem je řečJ.

Narazili jsme na nějaká další slova:

Raw – It’s not cooked
Bland – without strong flavour

Naším dalším úkolem bylo, vybrat si jedno naše národní jídlo a představit ho ostatním, říct z čeho se dělá, jak chutná. Já si vybrala klasiku – knedlo vepřo zelo: http://multi.xeres.cz/jidlo/img/vepro-knedlo-zelo1.jpg.


Můžete se podívat na některé oblíbené národní lahůdkyJ:








Žádné komentáře:

Okomentovat