22. 4. 2013

Dance party – city event


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Activity – English City River Dance Club

Učitel: Elain Bergan (USA)

Studenti: Bella, Anatoly, Anibal, Kono, Maria (Jižní Amerika, Evropa, Asie)


Tato hodinka tance byla konverzačním úkolem pro všechny. Každý dostal kartu se třemi úkoly, konverzačními otázkami nalézt někoho, kdo splňuje jednotlivá zadání.

 

Můj úkol byl poměrně snadný:

Find someone who:

-has children

- is married

- watched a movie  this  weekend 

 

Měla jsem štěstí, protože na všechny otázky odpověděl kladně Anatoly. Je ženatý má 2 děti – dceru a syna a právě dokoukal film Nowhere boys – o dětství Johna Lennona. Má připravený film Greese (Pomáda). Filmy sleduje v angličtině s anglickými titulky.

Velmi tajemný byl Annibal. Na všechny otázky odpovídal otázkami, ale v závěru se přece jen rozpovídal o své kočce PVC a poslal nám její obrázek. Nerozuměla jsem jeho výslovnosti slova –smoker, asi má rýma způsobila i  částečnou hluchotu. Tím jsme  ovšem zjistili, že nikdo z nás nekouří, a jak podotkla Elaine, Annibal je doktor, takže může být spokojený.

Kono mi prozradila, že ještě vdaná není a nemá čas sledovat filmy. Její otázka, zda cestuji a kolik zemí jsem navštívila, mě donutila počítat, řekla jsem že více než deset, což znělo skvěle , dokud nám Anatoly neposlal svou mapku s místy na zemi, která pracovně nebo soukromě navštívil.

Byla to příjemná i když velmi časná hodinka konverzace i tance, kterému jinak neholduji.

Slovní zásoba:

An urge

Low-maintance

Catchy – chytlavá (píseň)

It is not worth it.

 

 

                                                                                                      Marie
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat