25. 4. 2013

Cestování, imigrační úřad



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  Government – Immigration and Naturalization

Učitel: Donatella Benoir (USA)

Studenti:  Kemalcan, Yigit Fatih, Melih, Maria (Evropa, Jižní Amerika)

 

 

Tématem dnešní hodiny bylo cestování a vyřizování víza. Trochu jsme narazili na problém, že nikdo z nás nemá zkušenosti s cestováním na vízum. Donatella zdůraznila, že Američané ho do všech zemí využívají, aby byli jejich občané chráněni a vždy o nich věděli. Tohle jsem moc nepochopila, a nebyla jsem jediná, kdo měl problémy s porozuměním. Chudák Melih si spletl visa  a visa card, takže začal mluvit o hotovosti, upozornila jsem ho na jeho chybu a on si konečně uvědomil, že se bavíme o vízu se kterým se také ještě nikdy nesetkal. Pak jsme mluvili o způsobech cestování obecně. Já mluvila o cestování autobusem, Melih sní o cestování lodí, což zase nepochopila Donatella místo ship , rozuměla cheap. Fatih mluvil o vlaku, protože na něj Melih prozradil, že se všeho bojí a Fatih se obhajoval, že pouze moře a vzduchu. Kemalcan nedá dopustit na leteckou dopravu. Yigit má rád dobrodružství a teď si ho asi díky ztrátě platební karty bohužel užívá.  Trochu jsem byla z hodiny rozpačitá, protože jsem tam celou dobu slyšela další hlas, který jsem nevěděla komu patří a který občas dění komentoval.

 

Slovní zásoba:

Entry visa

Exit visa

passport

Purpose of your visit

Immigration start

exchange

 

                                                                                        Marie
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat