20. 5. 2013

1. máj



1.5.2013

Class
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languegelab
Výuková  hodina v Izzyś Curiosities
učitel: Izabelkophee
 (USA)
studenti: UTKU, Yigit, Ayse3, LAZkopat, Eren, Busra, Kemalcan, Eren, Bunny, Celal, Miss, Selcan, Michael, Violeth, Cansu, Sermin, Cansu a Stephi (Evropa, Turecko)


Dnešní hodina byla trochu slavnostnější vzhledem k tomu, že byl 1. Máj. Nejdříve jsme byli místnosti kuriozit a potom jsme se teleportovali ven do parku, kde byly kolotoče, rozkvetlé stromy a sladkosti.
Přišla jsem trochu později právě kvůli příhodě, kterou jsem později vyprávěla jako zpestření. Studenti povídali o národních tradicích v jednotlivých zemích, které jsou první den v květnu.
Jako jednu z našich tradic jsem uvedla, že na 1. máje by měl každý chlapec i muž políbit svou dívku, aby neuschla
J
„The every one man shoud  kiss his girl under cherry-tree, so that she don´t get dry.“

Izzy se nás ptala, co zajímavého jsme dnes prožili, takže jsem hned použila svou dnešní příhodu.
„In my country we have holiday today, but I was in a sport centre, which I had to go open. A few woman exercised in this centre. When was the end, I locked sport centre, but I aked, if all the woman are away. They said yes. I came home and my phone rang. In the sport centre was locked one woman. I had to go in sport centre again and the woman deliver
J.“
Potom jsem mohla pokračovat v hodině angličtiny.
V parku byly krásně rozkvetlé stromy a bylo tam několik stánků s dortíky a ozdobené kolotoče, na kterých jsme se vozili. Zůstala jsem tam trochu déle, abych si je užila, když tam nebylo tolik lidí
J.











Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat