20. 5. 2013

Máme rádi hudbu


8.5.2013

Class
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Výuková hodina v Hotel Restaurant
učitel: Zeb Blaisdale
(USA)
studenti:
 Batuhan, Zihnican, Bircee, Khaled87, Ramh, Ozlem, Tahir a Stephi  (Turecko, Česká republika)

Na dnešní hodině Donatelly mě čekalo překvapení J. Netušila jsem, že máme jiného učitele a místo Donatelly přišel Zeb a hodinu přizpůsobil jinému tématu.
Ptal se nás, jestli jsme unavení, kdy chodíme spát a kdy vstáváme. Docela ho překvapil můj režim, kdy chodím spát mezi půlnocí a druhou hodinou ranní, protože mám hodně práce
J
Potom jsme si podívali o koncertech. Ostatní studenti byli z Turecka, ze stejné školy a mluvili o koncertu, který je pro tyto studenty zdarma. Zeb se jich ptal, jakou hudbu mají rádi a jestli chodí na živé koncerty.
Tunahan nemá koncerty rád a raději se zabývá stavěním modelů. Prý je začátečník, ale vypadalo to, že ho modely opravdu baví.
Zeb se ptal:
„Have you ever been to a concert?
It is too loud or too crowded?
Why don't you like concerts?
Is it because there are too many people?
Zeb Blaisdale: heavy metal concert?

are you looking forward to the concerts?“
Zeb mu radil, sám má rád modely raket J
„You need to assemble the plane model.
Did your plane come in a box of parts?
And you need to put together the plane,
you can fly it = that's a kit, a model plane kit.
You're a beginner but maybe you're great“



Většina z nás se shodla na tom, že máme hudbu rádi, já upřednostňuji taneční latinskoamerickou hudbu, která mě pozitivně nabíjí a když jsem unavená, dává mi energii J


Stephi Kroll

Žádné komentáře:

Okomentovat