7. 5. 2013

Book Club


Book Club

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina „Book club“

Učitel: Epax Resident (US)

Studenti: Giorgi, Bobo, Toma, Leslie, Megi, Tereza



Máte rádi knihy? I v English City se najedou lidé, kteří mají rádi knihy také. Každý měsíc se pořádá hodina, kde se sejdou „bookworms“ a diskutují o knihách, které přečetli. Nebo alespoň takhle jsem si to představovala, ale je v tom trochu jiný řád. Na každé hodině Pax zadá knihu, která se má do příští hodiny přečíst. Protože další hodina je za měsíc, tak všichni mají dost času na přečtení a pochopení knihy. Většinou se zadávají knihy, které se dobře čtou a mají nějaký zajímavý příběh, o kterém se dá vyprávět. A také mívají kolem 80 stránek, takže ani pokud někdo není tak dobrý čtenář, tak za měsíc to určitě zvládneJ.

Ale já opět udělala tu chybu, že jsem si nepřečetla, o čem ta hodina, jen že je o knihách a zarezervovala si jí. Až asi pět minut před hodinou jsem si konečně přečetla i pod název, kde se psalo, že je nutné mít přečtenou knihu. Pro dnešní hodinu to byl kniha od Lois Lowry – Number the Stars.

Ale řekla jsem si, že i tak na hodinu půjdu a nějak to zvládnu. Když jsem dorazila na hodinu, tak se hned Pax ptala, jestli všichni četli knihu. Já a ještě Giorgi jsme se přiznali, že ne. „Shame on us!“ Ale ve výsledku to nebyl až takový problém, sice to pro mě byla spíše poslouchací hodina, ale alespoň jsem si hezky relaxovala
J.


Nejdříve se všichni, co četli, střídali v převypravování příběhu. Řekla bych, že až na pár částí jsem všemu rozuměla a i bez přečtení jsem pochopila příběh. Potom si měli všichni vybrat některou postavu, která se jim líbila svým charakterem, chováním, nebo prostě něčím. Dále jsme rozebírali pár dalších otázek, do kterých jsem se zapojila i já, protože tolik s knihou nesouvisely a dalo se na ně odpovědět i bez znalosti textu.

Celkově hodinu shledávám milou, příjemnou, relaxačníJ.

Žádné komentáře:

Okomentovat