31. 5. 2013

Piknik

12.5.2013

Class
Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Výuková hodina v Picnik area
učitel: Kori Blaisdale (Anglie)

studenti:  Ahmetcan, Eaakay, Destiny, Megi00, MBKK, SirPerry18, Mussa1991, Annel27 a Stephi  (Turecko, Mexiko, Japonsko,Česká republika)

Dnešní hodina byla věnovaná rozdílu mezi will a going to. Will znamená promise – talking without thinking before a going to = plan.
Příklady:
„Tomorrow I plan to walk up a volcano
I promised my friend to meet her at 6:30am!! To walk up the volcano
I will meet her at 6:30am
I'm going to meet her at 6:30am
If it is raining, will I walk up the volcano?  Yes or no?
I'm going to meet my friend at 6:30 we are going to walk up a volcano.
But it is now 6:30am and it is raining.
So we must change our plans.
We will read a book.“

Po vysvětlení rozdílu mezi will a going to a procvičení ve větách, nás Kori rozdělila do dvojic a měli jsme soukromé rozhovory s použitím těchto výrazů. Můj partner byl Eaakay, ale jeho internetové připojení bylo velmi špatné, takže jsem ho vůbec neslyšela. Museli jsme si pouze psát. Ptal se mě na spoustu věcí, ale bohužel se mi moc nedařilo ho přimět, abychom procvičovali vysvětlenou látku
J.
Po pár minutách nám Kori napsala:
„You have 4-5 minutes to talk about 4 activities you are GOING TO do with your friend.“ a potom:  „Ok it's finished now, please finish your calls and come back“
Některé příklady:
1st - You said we are going to visit the lagoon BUT  I'm afraid of water!!
2nd you said - ok we WILL go to Starbucks and I said YAY!


3rd you confirmed that we changed our plans and we are GOING TO Starbucks

Hodina byla zajímavá a moc mě bavila, mohla jsem si procvičit zapomenutou gramatiku a pravidla J.
Stephi Kroll





Žádné komentáře:

Okomentovat