6. 5. 2013

Change your Avatar


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí  New Your Spa

Učitel: CocoKnowledge Resident

Studenti: Bereket, Michael2085,Emre,Rogerio,  Maria (Evropa, Jižní Amerika)

 

Konečně přichází skutečné jaro, a tak  jsem se rozhodla pro změnu šatníku a postavy.  Pro tyto změny je důležitá návštěva lázeňského domu v EC. Nejprve jsem se rozhodla udělat drobné korektury postavy – zeštíhlela jsem a povyrostla (ach proč to nejde tak rychle v reálném životě) a pak jsem se rozhodla pro změnu účesu (ten mne taky mrzí, že v reálném životě takový nikdy nebude), no a nakonec jsem změnila barvu rtěnky a nasadila stíny. Co se sebou ve stejný moment prováděli pánové, nevím, ale zdálo se mi, že mají vypracovanější postavy a šik účes. Po té jsme se odebrali do obchodu s oblečením. Konečně jsem se vyřádila – došlo na změnu topu a džín. Jen jsem ještě potřebovala sportovní obuv. Tak jsme společně s Michaelem navštívili obchod se sportovním oblečením, kde jsme konečně našla tenisky. Dalším pánům se zalíbilo v pánském oblečení, a tak jsme měli s CoCo prostor  na konverzaci na téma postava ,  jídlo a cvičení.  Myslím, že jsem jí dostala mým vyprávěním na téma OTP – ozdobné tukové polštáře , v angličtině DFP – decorated fat pillows. Michael měl ke konci menší problém s hlasem, označila jsem ho jako chipmunka, ale pak se rozhovořil na téma své víkendové práce kolem domu a květnových svátků. Byla jsem ráda, že jsem měla možnost si obnovit své dovednosti , jak změnit outfit, protože ačkoliv jsem to již jednou s CoCo absolvovala, tak teprve teď se mi podařilo udělat vše , co jsem chtěla.

Slovní zásoba:

Modified

Curvy – ladná (žena)

Nasty

 

 

 

How to change your outfit

 

When you see what you would like to look like - right click the picture and select 'BUY" from the menu.  Click OK.

Now open your inventory.  You can do this by pressing the button that looks like a suitcase on the RIGHT side of your screen - by pressing CTRL and i --- or by pressing CMD i on a Mac.

A grey menu will appear.  At the top you will see a white box that says "Filter Inventory".  Directly below that you will see a green tab which says "My Inventory" and one to the RIGHT of it that says "Recent".

Click Recent.

This option shows all the items you have received since you have logged in.  It will have a folder of items you just purchased.

Open the folder by left clicking it.

Look through the item names until you find an item with the word SKIN in it.

When you find the item double click it - OR - right click and select 'wear'.

Now find the item with the word SHAPE in it.

Wear this the same way.

Now wear any other item you would like to wear in the folder.

 

 

                                                                                                       Marie
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat