19. 5. 2013

Judge




Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina „City Bouard of Tourism“

Učitel: Donatella Benoir (US)

Studenti: Mehmet, fernandes, Mustafa, bircee, burak, Joel, Tahir, Turgrul


Dnešní hodina mě velice potěšila, protože byla taková „ze života“, i když doufám, že se v takovéto situaci nikdy neocitnuJ. Byli jsme totiž všichni u soudu! A i když se, doufejme, většina z nás k tomu nedostane přímo, tak při konverzaci je to zajímavé téma a naučíte se pár nových slovíček.

Hned jak jsem se teleportovala, jsem rozpoznala soudní síň (judging room, court room). Donatella si vybrala jednoho z nás – Joela a ten byl obviněný z krádeže svetru z obchodu. Já jsem byla vybrána, jako jeho obhájce (Lawyer, attorney) a Tina se stala naším soudcem (judge). Ostatní byly porota a mohli se během našeho „procesu“ volně vyjadřovat.

Já i Joel jsme se snažili si vymýšlet všemožné výmluvy, abychom ho ubránili. Někteří členové poroty byli však velice přísní, navrhovali – cut his hand, 1000 years in a prison, kill by electric chair, 2 milion dolars, chinese tortue, …

Naštěstí jsme obhajovali dobře a tyto tresty vyřadili. Nakonec jsme se dohodli, že Joel zaplatí svetr a ještě jeho desetinásobek a bude mít nějaké veřejně prospěšné práce.

Na to, že to byl náš první soudní proces, si myslím, že jsme to všichni zvládli skvěleJ.

Další nová slovíčka:
Defented
Vindicate
Punishment



Žádné komentáře:

Okomentovat