14. 5. 2013

Dance party – city event


Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina v prostředí Activity – English City River Dance Club

Učitel: Elain Bergan (USA)

Studenti: Santi951, Gigi05, fernmy, Ananerak, Alecia244,Toma, Ana2122, Gladys941, Sarahkone,BrendaDiaz,CherryCoy,  Maria (Střední Amerika, Evropa, Asie)

 

 

Tato hodinka tance byla konverzačním úkolem pro všechny. Někteří dostali od Elainu kartu s úkoly,  na co se ptát ostatních. Bohužel to nefungovalo, protože většina účastníků byla studenti, kteří se zaměřili na tanec a ne na konverzaci, takže se Elaine musela ptát ostatních sama.

What did you do for Mother´s day?

Zábavné bylo, že někdo už měl neděli, Elaine se měla teprve do ní probudit, někde už byl Den matek včera ( v Mexiku). Santi na Den matek zapomněl, spousta účastnic bude kupovat matkám kytky nebo upekly koláč, Elaine dostane od dětí snídani do postele a já jsem  ohromila ostatní tím, že jsem dala mámě ke Dni matek zkrášlovací den – masáže, manikúru, pedikúru a kosmetiku.

What´s your plan for Sunday?

Tak tady jsem se také lišili, já tím, že ráno vyrážím cvičit, abych si pak mohla dát v Macdonaldu kávu, ostatní se těšili, že den prospí nebo někdo stráví se svým přítelem.

Mluvila jsem pak s Elaine o své cestě do Londýna a co v něm chci navštívit. Elaine se přiznala, že v Londýně ještě nebyla. Víc se nám do naší hodinky nevešlo.

 

                                                                                   Marie
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat